1 december

Guuud det är redan december månad!! tiden går såå fort.. alldeles för fort.. Den 11 är det 1 år sen vi åkte te chile!!
tänk om man kunde åka dit snart igen!! såå varmt och skööönt! =)  Gäller att spara en massa pengar först!!

Idag har jag jobbat, handlat och nu tvättar jag!! ovanligt va? haha... Har inte gjort så mycket annat!! suttit hemma och glott på MTV lite granna!! programmet vid 19 verkar rätt skoj ;)

Imorron kommer mina amores hit!! ska bli riktigt kul.. nu har vi inte träffats på ett tag.. det är väl 1 månad sen eller nått?!
Så ska jag bjuda på mina gooooa bullar.. om inte killarna hinner äta upp dom.. ;)

Härrom dan när vi åkte te kyrkogården och tände ljus hos min älskade bror såg vi att det är någon j*vla idiot som har snott hans ängel som han har haft där sen han dog!! den han fick av simone!!
Jag fattar inte hur fan man kan med att sno nått på kyrkogårdar överhuvudtaget!! Ska man inte låta dom döda ha det fint och så? finns vissa sjuka männsikor överallt i denna värld!! Men men!! som tur va vann ronja en nästan likadan på julskyltningen så den ska fredde få. =)
Nu är det 23 dagar kvar tills julafton!! och jag har knappt börjat handla julklappar än.. Vi ska te ullared nästa vecka.. så hoppas att man hittar nått bra och fint till alla barnen!!

Jaha.. nu får detta räcka för idag!!

Good Night... Buenas noches!!!

ChaooooO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0