10 december

idag fick jag sovmorgon igen!! såå skönt att få vakna helt utvilad!! =)
Katy kom hit en stund idag!! Hon va glad för JC har fått uppehållstillstånd!!!
sen gick jag te syrran och tog en cigg med henne innan jag tog bussen till jobbet!!!
vilken lugn kväll vi har haft på jobbet!! riktigt sköönt!!
Åh nästa månad måste jag jobba 39 timmar extra. fyyy fan!!! Som tur är ligger jag lite plus så jag behöver nog inte göra alla!!!

idag har agge och nettan tatuerat sig!! och den jääävlen har fan inte satt in kort!! hon ska få stryk hahaha =)

Har inte så mycket att skriva om idag!!

På fredag blir det Paaaarty!!! jippiiiie..

jaja nu ska jag glo på tv sen krypa ner i sängen!!

Good Night!!

beso beso!!

Yo pienso en ti todo los dias ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0