17 december

Igår tvättade jag!! som vanligt!! och så kollade jag juh Titanic.. hehe.. as gammal film men ändå bra!!
Idag har vi julfest på jobbet!! ska bli mysigt. pynta, göra julgodis och sen bjuds det på smörgåstårta!! dom gamla har väntat på att det ska bli onsdag... Tur att vi har många pigga damer!! =)

Hoppas att min älskade Agge och Nettan kommer hit imorron!!
Ska bjuda mina darliiings på mat isåfall tänkte jag!!
Alltid lika kul när dom kommer!! så får man tjata lite!! mm lite? jag menar mycket! hehehe...
Det är så underbart att äntligen ha samma kontakt som innan!! ett tag var det lite "dött"mellan oss..!!! eller vad säger du amor?!?!
I Looooove mis amores!!!!!♥♥

Nu är vi barnlediga till kl 15... barnen är på lekis/dagis!!!
Stackars min lille spindelman.. Han var såå ledsen när jag lämnade han... Min lille prins!!
Idag var jennifer pigg.. behövde inte tjata på henne... =) sånt gillar jag!! slippa tjata så hon går upp!!
Igår somnade juh hon före 8... så det är nog därför hon va så pigg!!
Mina älskade små troll!!! Dom är verkligen mitt allt!! utan dom, ingen mej!!! ♥♥♥

yeeeah yeeeah!!!

skriver nog en rad eller två ikväll!! Nu ska det städas!! hehehe

Beso beso beso beso beso.... <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0