18 december

Idag fick jag sovmorgon!! haha gick upp vid 10.50.. sååå skönt!!
Blev lite stressad när jag tittade på klockan eftersom agge och nettan skulle komma vid 12.. så satte igång med maten med en gång!! =) det tar juh en stund att göra den!! hihiih
Det va gott iallafall!!
sen blev det tjat och tjat!! haha alltid sååå kul!!!
Bara att en alltid ska ha så jävla bråttom hem!!!!!! jaja!!

Trevligt blev det iallafall!!

Bakade muffins som vi tog med oss till Jennifers avslutnings fest!!
Mysigt va det!!
Benjamin  var verkligen såååååå jobbig!!! Kunde inte sitta still för 5 öre..
När vi kom hem så tog det inte mer än 5 minuter innan han somnade!!
Han hade ju inte sovit nått efter maten!!
Jennifer var såå fin som tärna!! Ronja med!! Lika fina båda 2....!! =)

Nu ska jag sätta mej framför tvn en stund och sen ska jag lägga mej!!!
Ska upp tidigt imorron.. Måste hinna handla lite mat innan man börjar jobba!!!
såå tråkigt... vill inte jobba!! ångrar att jag inte tog semester imorron och på lördag!!

På lördag blir det nog paaaarty om agge bagge får bestämma!!
Men frågan är om inte den andra ska bara tjata om att hon måste vara hemma kl 2....

yeeeah yeeeeah...

Mi chinoooo hahaha benjamin är ju sååå gullig när han säger så!!! du fattar va?!?! hahahahha


ChaooooO!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0