22 december

åh snart julafton!! =) Jiiiippie!!!

Idag jobbade jag te kl 4 sen var det bara att skynda sej hem och börja med maten innan min älskade AGGE skulle komma!! Hon va här lääänge idag!! inget stressande eller nått.. såå skööööönt!!
Hade väldigt trevligt!! Kul att ha nån rolig att prata med!! =)
Och hon tycker nog detsamma!!
Jag var lite elak mot henne idag men inget som jag berättar om här!! För det finns många nyfikna!! ;)
hahahahahaha eller vad säger du agge?!?!

har precis kommit ur duschen. såå skönt det va!!!
ska tvätta om en stund med... härligt att slippa se all tvätt sen!!

Och det bästa.... Snart är det Prison Break!! i looooooooove...... !! hehe

Barnen ska jag snart få i säng hoppas jag!!

Benjamin har ju inte vilat middag idag så han somnar nog fort!!
Aaa just det.. Idag har min prinsessa vart ute och handlat julklappar med mormor!! det tyckte hon va roligt!!
Hon hade köpt en till mej, en till pappa och en till sin lillebror!!!
Riktigt stolt va hon!! =) Nyfiken på vad det kan va!! hahaha typiskt mej!!

Yeeeah,.. räcker för idag!! ska hinna röka och så innan det blir sitta i soffan!!!

Merry Christmas!!! Feliz Pascua!!!

ChaoooO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0