23 december

Idag har man jobbat igen!!!
sen har jag vart och handlat en massa mat med mamma och min syster!!
Faan va folk det va.... blää hatar att handla när en massa folk bara knör!!
sen hem och packade upp varorna och sen hämta en form hos mamma och sen gå te syrran coh hämta barnen och lämna formarna te henne!!
Benjamin somnade efter en stund och då tänkte jag bara ligga på soffan och glo på tv... men ops jag råkade somna och vaknade inte innan kvart i 9 ungefär!! ikke bra.. Känner mej fortfarande trött...
Irriterad som faan blev jag idag!! Inget jag tänker skriva om här iallafall...
Men jag säger bara en sak.. ALDRIG MER...... !!! inte ens om jag hade 1 miljon....

Imorron är det JULAFTON... Men vart faan är snön då?! Har ingen direkt julkänsla....jävla skit!!
Alla julklappar är färdiga nu!! =) skööönt....
Hela dagen är fullspäckad... Först te pappa med alla, sen hem te syrran och sen hem till Quela..
Sen efter det ska vi äntligen hem!!!
Julafton för våran del blir lite stressig... men men...

Nu ska jag skriva lite med mi amoooor på msn sen ska jag sooooova igen ;)
Finns inget som är bättre än att sova!!!

Ha en trevlig Jul!!!

ChaoooO!!


Benjamins luciafest på dagis!!
luciafest på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0