27 december

Igår jobbade jag te 2.... stack hem ill syrran och bakade en tårta till min älskling.. Han fyllde 30år igår♥
sen vid halv 6-6 kom agge my darliiing hit!! hehe... Vi åkte och köpte lite skräpmat som vi tryckte i oss!! sen satt vi framför tvn.. aa datan med ;) iaf jag!! hahaha...
Hon åkte hem vid typ halv 2.. så inget stressande blev.. hahaha.
det var trevligt agge bagge!! =) Nästa fredag kanske vi kan göra samma! :) ska kolla mitt schema och så!!

Idag har jag inte gjort ett skit.. förutom att jag och benjamin gick hem till syrran en stund... Jennifer är hemma hos Leo och leker!! så hon kommer nog inte hem än på en stund!!
Ikväll blir det myyyys framför tvn... Hoppas mina pussgurkor vill sova tidigt!! för det ville dom verkligen INTE igår!! haha..

ChaoooO!!

Kommentarer
Postat av: Beso beso <3

Så gott utan att behöva stressa men i stället får man ont i nacken haha

Te amo

2008-12-28 @ 00:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0