3 december

idag har man jobbat igen!!! guuud va trött jag var imorse!!
Imorgon blir det Ullared =) Ska bli härligt att slösa lite pengar ;) Hoppas att jag hittar mycket fint!!
Julklappar och nya köksgrejer är nummer 1 på listan...
Idag har jag och min älskling möblerat om i barnens sovrum.. Blev mycket bättre än va det var!!
Hoppas jag får en 4:a snart så slipper dom dela rum... plus att Mario bor juh här med.. så det hade vart perfekt!! kan inte nån bara ge mej sin 4:a... =) haha... slipper man bo på denna jävla tråkiga gård.. och grannarna (dom ovanför) ska man ju inte prata om!! .. Hatar dom!! ser jag en mattjävel hänga ner på vårat en gång till så ska jag fan dra ner den och lägga den vid ingången eller nått.. eller så säger jag till kärring!! helt fuckt up är hon!!!!!!! Men men!! Hoppas att man kan flytta snart!!!! ska fan ha utflyttningsfest och en jävla massa folk här så dom har nått att klaga på!!
Fitt männsikor!!!!!

Nee orka skriva mer om dom!!! blääää...

Idag har jag pratat med mi amoooor♥ är kul att prata med henne!!!
Men idag höll jag på att pissa ner mej av asgarv!!! Hur fan kan man ens med att fråga sånt??

Agge, min underbaraste sötnos!! Du är BÄST!!
Snart ska det fan bli besök igen och då ska jga bjuda på mat!! =) Köttfärsgratäng eller nått.. Gillar du?!?! ;)

Jaa nu väntar jag på att hon ska logga in så man kan skriva lite skit ;)

Benjamin sover och jennifer tittar på disney channel... Hon ska snart få krypa ner i sängen.. Måste ju upp tidigt till lekis imorron!!

Yeeah yeeah!!

Take Care!!

ChaoooO!!

 Mi amoooor♥      jag med min fina julstjärna från Nettan♥



Kommentarer
Postat av: Agge

Tack ida ja jag gillar hehe

beso

2008-12-03 @ 22:28:32
Postat av: ida

jag menade ingen specifik, men du och eve verkar uppenbarligen ha tagit åt er.

och det är inte mina katter som pissar i trappuppgången, men eftersom NÅN alltid hänger av dörren nere så springer alla gårdens katter in, jag har sett flera av grannarnas katter här i uppgången när jag kommit hem..

Men jag äger tydligen alla katterna på gården..

2008-12-04 @ 19:27:38
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0