4 december

Idag har man lämnat barnen på dagis/lekis!! sen åkte vi te ullared!!
Hittade en massa fina och bra julklappar =)  Köpte lite nya glas hem oxå!! alltid bra att ha!!
det va inte så hemskt mycket folk iallafall, och tur va det!!
kom hem vid halv 1 och började slå in dom med en gång. så har man det gjort!!
Sen blev det hämta barnen och så!!
Har pratat och smsat med
mi amor idag!! =)
man skrattar nästan jämt ihjäl sig när man pratar med henne!!!
Hon är sååå BÄST!!  ♥ Te amo amiga♥
Oops nu skrev jag inte på svenska haahhahaha!! but who fucking cares.... NOT me!!

Ikväll blev det pizza... =) jag, jennifer och ewe åkte te napoli!! alltid lika gott ;)
blev lite över så det tog vi med oss hem så killarna får lite nattmat! hihihihi..

Imorron ska Conny och Lucho passa barnen en stund.. Jag jobbar kväll och sambo slutar ju halv 5-5.. så varannan fredag måste vi ha barnvakt!! Men som tur är har vi alltid släkt och vänner som ställer upp!! =)
Jobb blir det heeeela helgen =( såå tråkigt... men vem fan har råd att gå hemma?!?! Man förlorar ju så mycket!!

jaja Nu ska jag fortsätta skriva lite skit på msn te mi amor...
sen blir det sängen!!

Buenas Noches!!

ChaoooO!!

Tu eres una sapa grande!! te gusta andar hablando wea!! guatona culia!! Fea tambien!! hahaha =)

amo a mis hijos... ellos son todo para mi!! ♥♥



Kommentarer
Postat av: CHINA

Siempre tan divertido hablar con usted con<3

Así como también que mierda en la concha=)

Beso Beso Te amo

2008-12-04 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0