4 december

Herregud man kan bara skratta hjäl sig på den personen!! Jaa jag menar dej!!!
I sverige ska det pratas svenska? Okeej.. säg det till alla som inte ens säger ett ord på svenska men kan ändå prata skit bra!!! du är bara ett avundsjukt litet efterblivet barn!!!! hahahaha =) en stor silltunna!!!!!!!
Då kan ju du inte lyssna på annan musik än svensk heller... Om det nu är så jävla noga!!!
Hmm... res inte utomlands heller... för där pratar dom ju inte svenska!! Du kanske borde klaga till skolorna som lär ut engelska, tyska, franska mm.. eftersom vi bor i sverige!!!!
Om folk flyttar hit och inte kan svenska... hur fan ska dom kunna göra sig förstådda om dom inte får prata ett annat språk?
Du har verkligen såå stora problem i ditt huvud!!!
Imorse var din kattjävel på väg in i min lägenhet.. en gång till så stänger jag in den!!! och då är det inte din längre!!¨så blir det en innekatt sen.. och du kan inget göra ;) jaa jag klagar tillbaka eftersom du klagar på något som verkligen inte alla kan!! Tänk på alla utländska istället.. dom som försöker lära sig men har svårt för det!! den svenska grammatiken är svår för dom... men oj det fattar ju inte en person som dej!!
Du har aldrig umgåtts med utlänska eller?!
Du borde nog tänka efter väldigt mycket!!! Stackare...

detta handlar endast om avundsjuka från din sida! Du skulle säkert så jävla gärna vilja fatta allt vi pratar och skriver om..
Du skapar dina egna problem och hoppas fan att du kan avsluta dom!!!

Orka bry sig!! Jag pratar vilket jävla språk jag vill!! och det är jag inte ensam om!! det vet jag!! så du kan ta din svenska och köra upp i röven!!!!

Avundsjuka Kossa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du är ju rasist så....


Heja Svenska, Heja Spanska Heja Tyska Heja Alla Underbara Språk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0