5 december

idag är jag såå trött!! katy kom hit tidigt idag!! jag som ville ha sovmorgon!!
drog te kinna med katy, benjamin och mamma.. kikade lite på lindex sen handlade vi lite grann!!
sen hem göra iordning sej till jobbet!! ville verkligen inte jobba idag! men men...
Jobbar tidigt imorron, söndag och måndag så på tisdag SKA jag ha sovmorgon!! ;)
Pratade med mi amor en snabbis innan så nu sitter jag här och väntar på att segot ska logga in på msn... hehe
så man kan snacka lite skit :p hahahhaa... Hoppas att ...... loggar in med så man kan få lika många skrattanfall som man fick igår kväll.. längesen som man skrattade så mycket!!

Benjamin sover och jennifer ligger på soffan och tittar på tv!! Hon somnar säkert snart!! så då blir det en lugn kväll framför datan!! =)
Mi amor är hos ale ikväll... dom skulle sitta där och dricka lite som vanligt :)

Yeepp nu ska jag ta en cigg innan hon hinner logga in!!

ChaoooO...

HaHa jag bara älskar att jag kan prata och skriva på ett annat språk så att inte dom nyfikna idioterna förstår!!

Oops nu logga mi amor in!! haha

byebye!!

Te quiero mucho amorsito mio!! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0