6 december

Jobbat idag igen!! alltid lika kul. *NOT*
sen har man inte gjort så mycket!!
Benjamin har nog fått magsjuka.. han spydde inatt och så...
Fick i han lite mat iallafall.. han ville inte först men sen när jag sa att jag kan göra pannkakor så blev det ett Jaaaa från han =) Min lille kille!!
jennifer blev lika glad hon.. Dom älskar pannkakor!!  hihihi

Pratat och smsat med min darliiing idag ;) hehe...

Ja du agge!! Nu är vi bittra småfittor från västra götaland!! hahaha

det enda man kan göra åt dom är att SKRATTA!!! LOL....

undra vilka som är vad av oss egentligen!!! :p skulle nog gissa på dom!!! ;)

Jaja...

Nu ska jag ta en cigg och sen sitta framför soffan en stund!!

Imorron blir det uppstigning kl halv 7 igen... Kommer inte hem innan kvart i 9 eller nått!! så här kommer det nog pratas väldigt mycket SPANSKA!!!


Byebye everyone!!!

♥♥Te Quiero, Te Amo, Te Adoro!!! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0