7 december

Åh så har man jobbat igen!! bläää!! Hade delad tur idag så på 2 tim rasten gick jag och linda till MC Donalds!!
Sen satt jag vid datan på jobbet en stund innan jag börja jobba igen!!
Imorron bir det jobba igen!! Men sen är jag ledig! Såå skönt =)

Benjamin har magsjuka!! usch.. stackarn spydde 2 gånger inatt!! Inte så jätte roligt precis!! Hoppas att han inte spyr inatt!! Konstigt nog har han bara spytt på natten och inget på dan!!
Idag hade min systerson cup.. och dom vann!! Han fick pris för "bästa ute spelare"!! Grattis Kevin!! ♥
Den grabben kommer nog komma långt i fotboll om han fortsätter spela som han gör nu!

Ska snart lägga mej!! så jag orkar upp imorron!!

Har pratat med mi amor idag igen!! ♥

På fredag blir det förmodligen utgång!! såå kul!! speciellt när det är LATINO musik som spelas hela kvällen!!
Det gillar vi =)



Jepp Jepp!!!

ChAoOOOOO!!

ps: HA HA HA.. Klart vi är det!! Har ni inte märkt det förens nu?!?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0