8 december

tjeeena tjeeena!!!

Idag skulle jag ha jobbat te 4 men hade så jävla ont i magen så jag gick hem vid 11...
Nu har nog Jennifer oxå åkt på magsjuka!! fyy fan!!! alla har ju fan det nu!!
Benjamin, Jennifer, Rasmus och Lilleman!! Krya på er!!! ♥♥
Vill verkligen inte få det!!

Idag har jag lagat god mat te mina barn, sambo och mario!! =) agge knows.. det blev det du valde!! hahaha =)
Sen har jag tvättat 2 maskiner med lakan och så hemma hos syrran!! Taaaack!!!
Kollat på csi och nu på prison break!!
Och så tvättar jag med!! Hade juh massa annat att tvätta!!! såå tråkigt!!!

Har pratat med my darliiing med ♥ =)

Imorron ska sambo på utbildning så jag hoppas att barnen sover länge så jag kan få sovmorgon!!
Skulle inte sitta helt fel att få det nu när man har jobbat så många dagar och behövt gå upp 6.20... =(

Yeeeah Yeeah!! Nu ska jag titta klart på tvn!!

Que esten bien!!! Buenas Noches!!

Beso Beso<3<3<3

Tu eres mi alma!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag är ju bäst på att välja mat...Hehe Te amo<3<3<3<3

2008-12-09 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0