9 december

Ledig idag!! och såå skönt det har vart!!! Fick sovmorgon med.. Gick upp vid kvart i 11.. =)
Benjamin mår lite bättre nu, tur det!! för på torsdag har dom lucia fest på dagis!!
idag har jag inte gjort så hemskt mycket!! Städat och vart hos syrran en stund!!
Skönt att ha en ledig dag... Man njuter!! Imorron jobbar jag kväll! skööönt!!
Förhoppningsvis får jag sovmorgon imorron igen!! Mmmm... =) hahaha!!

Har pratat med my darling idag igen!! Imorron ska hon och min andra darliing tatuera sig!!
Kommer säkert bli jätte fint!!
Funderar oxå på att göra en till!! Men vette fan vad jag vill ha för någon!! hmm..
och så måste jag fylla i min på benet med!! men det blir till sommaren!!

Igår tvättade jag ända till kvart i 2!! snacka om att jag va trött!! somna med en gång när jag la mej!!

yepp!!

Nu ska jag natta mina älsklingar!! så man kan få en lugn stund innan man själv ska lägga sig!!

te quiero muchooo!! ♥

Chaoo!!

Beso Beso Beso Beso Beso Beso Beso Beso♥

jag och benjamin!!


Kommentarer
Postat av: Agge

Eres tan lindo<3<3<3

Tomé la foto<3<3<

Beso

2008-12-09 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0