11 november

oj det var några dagar sen man skrev här!!

det har inte hänt så hemskt mycket sen dess...
Jobbade i helgen.. såå tråkigt.. *Suck*,... i lördags var vi på teleton festen som va i ängskolans matsal!! det va sådär kul.. ;) Min underbara systerson Kevin passade barnen!! såå snällt. =)
Idag har jag verkligen inte gjort ett skit.. det är ju såå tråkigt med detta jävla regn.. hellre ha snö än detta!!!
Längtar tills tvätten är klar så jag kan lägga mej!! ska ju upp vid 7 imorron. har p-möte heeeela dan. från kl 8 te 4 =( bläää
Har inte smsat med agge på länge nu!! eller aa några sms men inte lika mycket som för några dagar sen!! Haha
I looooove that girl ♥♥  
Sen finns det ju folk som verkligen behöver få lite skit över sig!! ;) Men hon kanske inte har växt upp än..
Glömmer aldrig när man fråga om man kunde låna 2 cigg te dan efter.. då personen som hade 5 paket i väskan och 1 paket öppet sa NEJ... Hur jävla snål kan man va? det var iför sig några år sedan men tror inte att personen har ändrat sig!! hon kommer nog alltid vara den där personen som är snål, ljuger mm... kommer inte på allt!!! jaja...

hoppas min underbara son somnar snart!! så man kan få ha det lite mysigt med älsklingen ♥

yeeah... ChaoooO

I LOVE MIS AMORES!!!!


Kommentarer
Postat av: China

Hahaha...jag ska allt smsa med dej men min telefon är cp ju=( o förhoppningsvis kan jag snart komma o hälsa på o nettan ville med....

Te amo <3 beso

2008-11-11 @ 23:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0