20 november

Idag har man fått lite motion!! =)
Jag, sambo och benjamin gick ner till willys.. Handlade massa mat och sånt.. köpte pepparkaksdeg idag.
Tänkte att min lilla familj ska baka det någon dag!! =)
sen har man lagat mat till alla!! kul när man för en gångs skull äter samtidigt...
Idag ringde min underbara vän KATY och sa att hon har fått lägenhet i assberg.. Såååå underbart!!!
Äntligen kommer vi bo närmare.. =) Kommer ju träffas varje dag nu juh..Oh l loooove that girl..♥♥
har inte smsat så mycket med agge darliiing idag!! får ta det under helgen istället =)
synd att ni inte kom idag!! hade ju vart skoj!! =) but l looove you anyway ;) ♥♥
Jaha då blir det jobb imorron och helgen!! fasta jag tog semester på lördag!! orka jobba delad tur!! fyyyfaaan

Nu ska jag få min bästaste son att sova!! =)

Amor Mio...... tu eres todo para mi!! 


Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0