23 november

Jaha nu är klockan 05.50 och jag har knappt sovit 1 timma inatt... Jobbigt kommer det bli idag eftersom jag jobbar 7-16..
Undra hur det ska gå?! kommer va som en zombie eller nått.. stackars gamlingarna!!
igår satt jag hemma nästan hela dagen!!
Hade en mysig förmiddag med mina älsklingar!! jag och barnen bakade peppakaka!! =)
det tyckte dom var väldigt roligt... Jennifer kavlade och kavlade medans benjamin satt och åt upp sin deg!! =)
riktigt mysigt var det så det måste vi göra om!!
Har pratat med mi amoooor agge idag!! l loooove her ♥♥
sambo sitter fortfarande hos ale!! men han kommer hem innan jag ska åka iallafall!!
tur att man åker bil te jobbet annars hade man fått gå i detta jävla kalla vädret!! ussch!!!

jaha nog för idag!! nu ska jag börja fixa iordning mej och äta lite frukost!!

ChaooooO!!

MINA BARN ÄR MY EVERYTHING ♥♥

Kommentarer
Postat av: Agge

Te Amo<3<3<3 Beso

2008-11-24 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0