24 november

Idag har man inte gjort så hemskt mycket!! jobbade te kl 3... imorron är jag lediiiig!! så skööööönt =)
Kom hem och åt middag!! sen gick jag te syrran en stund... tjatade lite och så hade jag pusskalas med lilleman medans dom handlade!! =) han är juuu så söt...
Snälla Jaime lånade pengar så vi kunde köpa ett par vinterkänger te jefere!! hon ska ju vara ute i skogen hela förmiddagen med lekis!! =) så nu kan hon slippa frysa!!
Faaaan vad kallt det har vart idag!! usch.. man vill ju knappt gå ut!!
Ikväll blev det sitta i soffan och glo på CSI och sen Prison Break!! =)
och sen tvättar jag ju med!! som vanligt .... Men är snart klar så jag äntligen kan krypa ner under täcket!!
Mi amor ska få klia mej på ryggen en stund!! ;)

ne nu ska jag spana lite grann!! Se vad min andra amor har skrivit i sin blogg.. =)

ha det gött!!!

ChaoooooO!!

tu eres mi estrella de noche y como el fuego en la mañana!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0