29 november

Idag har man vart hos pappa.. jag och jennie va där och städade huset samt bytte gardiner och satte upp ljusstakarna!
Det blev jätte fint och mysigt!! =)
Sen bjöd pappa oss på pizza..Mmm det va gott hehe!! l loove my dad
så nu sitter man här hemma... nyduschad och allt ;)
har ju pratat med min darliiing Agge idag!! =) hehe..
ikväll blir det att sitta framför tv och kolla på film!! jennie ringde innan och sa att min älsklingsfilm går inatt!! så den ska jag titta på.. även om den börjar kl 01... Den är ju sååååå bra!!!

igår tog jag semester!! skööönt.. Var och tittade på Jennifers första adventfirande med Lekis!! Riktigt mysigt faktiskt!!
Först sjöng barnen sen efter det fikade vi!! =) 
Sen kom Katy och Karri hit!! Vi bakade vaniljbullar... Mmmmm såå goa!! hehe
la mej faktiskt tidigare än vanligt!! va så trött att jag deckade med en gång hahaha!!

Jaja!! vettefan vad mer jag ska skriva!!

Älskar mina pluttar!! <3<3<3

     




chaoooOOOOO!!!!! Tu eres todo para mi! <3 Te Amo!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0