3 november

yeeeah.. idag fick jag sovmorgon!! =) såå gott.. hehe...
sambo och benjamin gick upp för chino kom hit och skulle äta frukost så jag låg kvar i sängen!! orka gå upp tidigt varje dag!! =) =)
Har haft lite sms krig med agge idag igen!! hehe... roligt roligt.. Agge, nu vet jag vad du gör och jag kan faan inte sluta skratta asså!! hahahahahaha.... Nu smsa du igen... ;) prata prata prata... håll inte tyst... du fattar vad jag menar!!

ska snart åka te jobbet. är ledig idag men måste faxa iväg ett väldigt viktigt papper så fort som möjligt. hehe..
tänka fjäska med my darliiiing evelina om hon kan köra mej ;) ;) ;)

så fick jag ett till sms från AGGE... hahahaha... umgås nu då... lägg ifrån dig mobilen!! hahaha

yeeeah nu ska jag ta ett bloss eller 2 sen ska jag göra mej iordning...

Have a goood day!!!

ChaoooOO!!!

Kort sen i fredags!! på stars...... =) riktigt rolig kväll hade vi allt ;)


Kommentarer
Postat av: China

Älskar er alla<3

2008-11-03 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0