30 november

Idag har man städat, lagat mat och allt!! sen en lugn stund innan vi gick ner te byn eftersom det va julskyltning!! =)
Benjamin va så rolig.. När dom börja skjuta raketerna började han gråta och sen säger han "mamma, stäng av den" haha.. försökte förklara att det inte är farligt och att man kan inte stänga av den!! hehe =) stackaren!! Väldigt konstigt att han blev rädd för när vi var i chile så skrattade han och allt när dom sköt raketer på nyår!! och då är det inte några fjuttiga minuter utan hela 45 min skjutande!! men så kan det va!! =) Jennifer har aldrig vart rädd så man är van vid att hon klagar!

Har pratat med mi amooor idag med!! alltid lika trevligt ;)
Jaaaa på tisdag kommer hon och Nettan hit och hälsar på! ska bli skoj! Våga inte dra er ur!! hahahaha =)
så ska vi snacka lite skit som vanligt!! hehe....

Nu står jennifer i duschen!! min stora tjej!! tycker det är sååå roligt att få duscha själv... utan mamma tjatandes jämt!! hehe... Benjamin har sprutat sambos armani parfym över heeeeeela lägenheten!! Oops.. nu vet jag en som inte kommer bli glad när han kommer hem!! =)

Jaha.. det var allt för ikväll... Ska snart äta lite och sen krypa ner i sängen!! Jobbar tidigt imorron! =(
faan vad tröttsamt det är att jobba men man måste juh!!

Byebye everyone!!!

l looooooove ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nä stackars benji...=(...

JAG ska komma på tisdag

2008-11-30 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0