23 oktober

Idag har jag vart på föreläsning om demens.. Den var inte riktigt som jag trodde den skulle va.. Men men!!
fy vad det är tråkigt idag.. Har lite lust att gå ut o gå men det är ju så jävla kallt.. så jag skippar det idag!!
Måste börja röra på mej. Man kan ju inte bara sitta inne hela tiden!!! Blir ju tråkigt i längden!
Om en vecka är det utgång med mina darliiings.. ska bli såå kul!! Längtar faktiskt!! =) ;)
Eftersom det är hallowenkväll så kanske man ska klä ut sig.. Men det tror jag inte att jag gör iaf... hehe
Undra om mina galna girls gör det?!!
Ikväll blir det tvättning som gäller!! Ewe skulle nog också tvätta så då har man nån som man kan sitta hemma med =)
Hoppas barnen somnar tidigare än vad dom brukar.. eller ah benjamin.. min lille aktiva kille som nästan aldrig somnar före 11..

Nose que voy hacer con ese weon.. Me tiene enferma... hm....

yeeeah yeeeah...

älskar mina barn!!!

Chaooo! =)

Kommentarer
Postat av: Agge

Jag klär inte ut mej i alla fall...=) så roligt ska vi inte ha

O jag längtar med...<3

2008-10-24 @ 23:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0