28 oktober

idag var underbara evelina här en stund innan hon skulle iväg och jobba!!
åkte och handla lite grann och sen var vi ju bara tvunga att beställa pizza med... jag som skulle sluta äta sån skit!!'
Men det är svårt att hålla sig borta från det goda!! =) hehehe.. Får väl bli mitt nyårslöfte eller nått...
Var hos mamma en stund.. fick hjälpa henne att betala räkningarna via internet!! Tanten har inte lärt sej det än,.. ;)
Sen var jag hemma hos syrran och lekte lite med lilleman!! han är ju såå underbart go!!
Så nu hamnade jag framför datan en stund.. *ovanligt* NOT*  hahaha...
är en riktig datanörd ibland :)

Yeeeah nu är det bara 3 dagar kvar tills partyt börjar!! Faaaaaan vad skoj!!! Love my girls ♥♥'


Åh herregud sikka människor!! Hade aldrig kunnat göra så!! att NI inte skäms.. Blää säger jag bara!! Man mår illa av att bara tänka på det!! men det är ju er nästan hela sverige ser, inte mig som tur är!! hahaha.. man kan ju bara skratta åt er!!

Hmm.. Darliiing *china* du vet vad jag menar!! hahaha.. vi kan spy i kors om du vill?! ;)

Japp japp nu blir det soffan för min del... Ska mysa till det med en film eller 2..

ChaoooO!!!

Mosters sötis Lilleman!!


Kommentarer
Postat av: China

Vi kan verkligen spy i kors=)

Vad söt lilleman är..=)

2008-10-29 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0