16 april

jaa nu sitter man på jobbet!! börjar känna mej ganska trött.. hehe... slutar om 4 timmar...
sen blir det att åka hem och få upp barnen och lämna dom på dagis/lekis!! sen SOOOVA!!
sa till killarna innan att dom får faan va tysta imorron så jag får sova länge!!!!
så det hoppas jag att dom är.. annars ska dom få höra haha!!

idag har jag och S vart uppe på vinden och plockat ner lite skit jag skulle slänga i containern som kom vid 4... sen gick jag och B hem till mamma en stund.. S började jobba vid 4...

K och N var och höll mig sällskap en stund.. =)

sen har jag, B och en annan S gått till shell.. var tvungen att köpa cigg och cola såklart HAHA... och glass till barnen!!

Jobbar kvällen på fredag.. sen skulle jag ha jobbat helgen med men har tagit semester!!

LiiCee kommer juh förmodligen till Skene så då blir det paaaarty =)

Har även pratat med my wife idag med!!! Jag Amo You <3

näää nu ska jag logga ut innan jag somnar.. haha.. måste röra på mig!!!

chaoooO!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0