19 april

Helgen har vart ganska lugn...  L kom aldrig ner den svikarn :p haha.. men till helgen ska det bli paaarty med henne om man så måste åka och hämta henne hahaha!!! =)

Tänkte festat lite igår men folket skulle till kinna och dit ville vi inte.. så vi gick och la oss.. sen fick vi höra att dom stanna typ bara en halvtimme för det var inget skoj... sur man blev då... eller hur natta?! haha

idag har jag inte gjort så hemskt mycket!!!

Jag och N gick till shell med B och L.... =) Köpte chips, cola och glass sne gick vi hem och kollade på scary movie.. hahaa..

har vart uppe och K en stund med.. sen kom E hit och röka en cigg med mej!!

Min jävla telefon krånglar.. dom hör mej men jag hör inte dom!! såå irriterande!!!!

Massa rosor till M... Jag hoppas att allt löser sej för dej och R...  Det perfekta paret som finns!!! =)

Nu ska jag ta mej en cigg sen blir det sängen!!

ska upp tidigt imorron och åka till borås med E... =)

chaooO!!





 


Kommentarer
Postat av: nathy

M&R ? hm.. haha jo det va ganska irriterande att dom kom hem tidigt !! jävla skir höfar:O

2009-04-27 @ 19:08:48
URL: http://lanathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0