22 april

Yeeah!!

Idag var jag och M duktiga som gick till jobbet imorse.. vi hade tänkt gå hem med men det orkade vi inte sen... haha.. av ren lathet!!
Slutade vid 13.. M oxå... Gick till Kinna finbageri och beställde en tårta till min prinsessa som fyller år imorron!!
Kan inte fatta att hon blir 7år.. tiden har gått så fort att man inte hänger med... =) Min stora tjej!! ♥

sen shoppa M lite medans vi väntade på bussen.. men slapp bussen för min pappa plockade upp oss!! =)

Har inte gjort så hemskt mycket idag!!  Har bakat pannkakor till kvällsmat.. Shit B åt som en häst!! han gillar pannkakor och det gör J oxå!!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka så jag kan gå till tvättstugan!! Är väl färdig med allt  vid kvart i 1...
och jag som ska upp tidigt imorron!! haha.. det går nog ändå!! =)

räcker för idag!!

L.. Hoppas att du partar med oss i helgen!! :p hehe...

Imorron är det 1 år sen Jimmy gick bort.. Mina tankar går till Petra med familj!!!! ♥


chaooO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0