28 april

Guud va jag är dålig på att skriva!!

Har inte hänt som hemskt mycket!!

I helgen var jag hos P en stund.. och i lördags var vi hemma hos L & C och grillade.. Fick köra bil med haha.. gick faktiskt väldigt bra..klarade tillochmed guppen hahahaha!!

Igår fyllde min systerdotter R år!! =) Grattiiiiiiiiiiiis!! Älskar dej gumman!! ♥

Jobbade till halv 4.. Satt och tjata med B och M.. Fick övertalat B om att vi skulle gå te napoli och äta pizza.. MUMMA!! haha
Efter pizzan satt jag och barnen hos systeryster en stund!!

Idag har jag jobbat.. sen har jag inte gjort så hemskt mycket!!
Ska snart börja tvätta!! så fort kkro går dit och tar ur sin tvätt.. haha.. han kan vara lite seg så kanske ska påminna han snart!! =)

Älsklingen min är sjuk!! stackarn.. ska ringa vårdcentralen imorron åt han..
Men varför ska det alltid vara så synd om killar när dom är sjuka? För när vi tjejer är sjuka så är det ingen som tycker synd om oss haha!

ChaooooO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0