7 april

Har inte kunnat blogga så mycket.. eftersom datan skiten krånglar igen... ska faan ta och köpa mej en ny... =)

Just nu sitter jag på jobbet.. Det är en väldigt lugn kväll.. skönt det =) haha..

Idag steg jag upp tidigt även om jag hade kunnat sova länge!!
Skulle samlas på jobbet vid 10 eftersom begravningen för Hs dotter började via 11..  Jätte fint var det och mycket folk..
Jag hade nog aldrig klarat av att förlora nått av mina barn.. usch.. vill inte ens tänka tanken!!

aa just det.. har kört lite bil med E oxå.. Faaan vad skoj det va.. haha.. och jag klarade tillochmed att backa haha!!
KÖRKORT nästa tack! haha...

nää nu får det räcka för idag.. Vi ska ut och ta en cigg.. =)

Tack LiiCee för kommentaren!! Du är ju bara sååå super gullig!!  =) 
Festa nån helg snart igen =)


En extra stor ros till min sobrina Nattis!! Te Amo <3

ChaoooO!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag behöver ingen ros, det räcker med att du är du, Som verkligen finns där för mig 24/7 och stöttar mig till 100%. Älskardig, massor. Tack för du finns där för mig.<3

2009-04-08 @ 22:23:44
URL: http://lanathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0