Domingo

ååh så slö jag är nu.. har sån lust att bara gå och lägga mej.. men tvättar så jag får hålla mej vaken i 2 timmar till.. =(

Har suttit ute i det underbara vädret idag!! Äntligen lite värme =)

K kom hit och tjata en stund.. Wiiiiiie..... sooo happy =)
Äntligen har hennes dröm slagit in hahaha!!

Sen vid kvart i 4 körde pappa fram mej te jobbet.. Jobba extra idag igen!! goa pengar sen...
Jobbar tidigt imorron... jag som vill sova lääänge!!!

Just nu sitter jag och käkar en smörgås.. har knappt ätit nått idag... och på jobbet är det ju alltid den äckliga risgrynsgröten... usch.... fattar inte hur man kan äta gröt...

nää nu orkar jag inte sitta här längre!!

ChaoooO!!!


Kommentarer
Postat av: Mirry

Hej där, vilken snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-15 @ 17:57:29
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0