!!!!

Åh så trött jag är!!!! ska nog ta och lägga mej i sängen!!

Massa folk här idag så inte konstigt att man är tröt haha!!

Jennifer fick jätte mycket fina saker idag!! Hon verkar väldigt nöjd iallafall och det är det som är det viktigaste!!
Och hon blev nöjd med sina fina tårta med! tur det.. haha.. annars hade la hon strypt mej eller nått :p

Åkte med E, B, M, B, J till Mc Donalds ikväll.. haha.. det var trevligt.... Tack B för att du bjöd oss alla förutom J som hade sin kupong!! =)
B tyckte nog det var väldigt skoj i bilen med cumbian!! haha.. fick sig ett gott skratt iallafall!!

Har pratat med my wife idag med... Jag Amo You Mucho ♥

Imorron ska jag och C förmodligen ut och shoppa lite mat!! vi skulle höras av imorron om det!!
Blir grillning på lördag kväll i Rydal med dom... ska bli trevligt faktiskt.. som tur är ammar C så hon kan köra hem oss! =)

nää nu ska jag nog ta mej en sista cigg och sen krypa ner i sängen!!

Hoppas att ni har haft en underbar dag.. speciellt med denna värmen!!!

chaoooO!!

Min sessa!! ♥




Kommentarer
Postat av: LiiCee

vvah Rydal?! jag som trodde du skulle festa me mej sen när jag kommer juu :(

2009-04-25 @ 11:18:19
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0