Glad Påsk!!!!

Nu har vi äntligen data igen!! tack vare min underbara svåger!! =)

Igår jobbade jag te 2.. Åkte och handla lite med Conny sen blev det sängen.. Eftersom jag skulle jobba natten..!
Var en ganska lugn natt.. Stackars A hade larm heeela tiden nästan!! uff.. tur att inte jag hade det larmet haha!

Idag väckte benjamin oss hoppandes i sängen vid tio i 11.. fyy fan.. han ville titta på spiderman.. och eftersom hans pappa är som han är fick jag snällt sätta på film te han.. trött som sjutton va jag... hade ju bara sovit 3 timmar.. somnade om sen och gick upp vid 12...
Tur att man kan sova länge imorron.. Börjar inte jobba innan 4...

Har pratar med my wife idag med =)

Och så har E vart här på en cigg...

Guuuud vilket underbart väder vi har haft idag!! Såå sköööönt med värme!!!

Nu smäller det här utanför... tur att inte mina sötnosar är ute för dom hade skrikit ihjäl sig.. dom är verkligen inte förtjusta i det!!

LiiCee.. när kommer du hit och partajar nästa gång?!! Har tagit semester nästa helg =) haha

Yeeah nu räcker det för ikväll!!

Glad Påsk På Er!!!

ChaoooO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0