Sooool

tycker det är sååå underbart med sol... =)  varmt och skönt.. haha

Idag började dagen med att jag skicka J till lekis och sen vid 9 lämnade jag B på dagis!!
'Åt lite frukost och fixa mej sen vid 10 åkte jag och E till borås..
Var tvungen att köpa lite presenter till J.. Hon fyller ju 7år på torsdag!!! Mammas stora tjej!!! ♥
Köpte bikini, trosor, byxor, tröja och en tunika.. sen ska hon få pengar med!!

när vi väl kommit hem drog jag och älsklingen ner till willys och handla lite!!
stackars älsklingen fick bära en väääldigt tung påse hem!! förlåt!! haha...
sen hämtade vi barnen vid 2... J hade vart lite olydig idag...

Älsklingen drog till jobbet vid halv 4...

Vid 5 tiden gick jag och barnen upp till E och städade hennes lägenhet.. så nu är det rent och fint tills hon kommer hem ikväll!!! Vad gör man inte för sina VÄNNER!!! =)

sitter här nyduschad och känner hur trött jag börjar bli.. ska nog ta och krypa ner i sängen!!
ska upp tidigt imorron...

chaooO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0