18 augusti

Idag har jag jobbat te 2.. mamma va så snäll och hämtade mej på jobbet =)  åkte te willys med mamma.. Fick 2 cola och 1 mjölk =)) gööött...
sen har jag och benjamin vart hos jennie.. dom fick deras nya soffa... Blev jätte fint..
Har vart hos sara och rökt några cigg med henne... och när jag va på väg hem fastnade jag med helena,.. jag och jennifer ska åka med henne imorron bitti =)) föräldrarna fick stanna en stund så det ska vi göra! =)

Imorron börjar min sessa 1an.. det är faan inte klokt vad tiden har gått.... Så snart blir det läxläsning och allt vad skolan innebär haha... Hon är så nervös stackarn! men det går säkert jätte bra imorron!
Så nu har jag skickat en nyduschad tjej i säng.. och med nymålade naglar =) Hon ville vara fin! =)

ska snart hoppa in i duschen själv.. Sen blir det soffan en stund innan jag ska krypa ner i sängen. ska upp med jennifer vid 7 tiden =))

härromdan ramlade benjamin och fick en jääääätte stor bula mitt i pannan. och jädrar va han skrek.. det gör ju såå ont..
Tur är syns den inte så mycket längre.. Bara nått skrapsår kvar!
Imorron ska min plutt te dagis! och han slutar inte innan halv 3 =) så en liten barnledig stund ska jag nog kunna få =) hehe

nää nu ska jag dra mej

ChaoooO!!

aa just det.. på fredag blir det bröllop.. Lucho och Conny ska gifta sig!! så får min del blev det semester på lördag! man vet ju aldrig hur sent det blir eller hur man kommer må dan efter hahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0