28 augusti

Igår fyllde jag och mamma år.. =))

Är sjuk..  dunder förkyld, hostar och ögon som bara rinner.. såå jobbigt... kan knappt titta på tv..
Så mamma va snäll och köpte tårta åt mej,... Katy, josse, sara, catete, ewe och dom va här en stund..
sen passa sara benjamin en stund på kvällen för jag skulle ju med linda och martina ner och äta pizza... det är man aldrig för sjuk för hehe... sambo va tvungen att jobba... =)

har inte hänt så hemskt mycket sen sist jag skrev..
I onsdags var jag med personal och några boenden på kinnagården i varberg.. kom hem lite efter 7.. var helt slut.. la mig vid 10 och sten däcka.. igår va det likadant! vill bara sova och sova...

hoppas att skiten försvinner snart för man orkar ju knappt någonting..

chaoo!



Kommentarer
Postat av: LiiCee

grattis igen! : ) hur känns det att va ett helt år äldre nu då??

mvh .

2009-08-28 @ 18:16:27
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0