!!!!!!

jobbat och jobbat... det är vad jag har gjort haha... skönt att vara tillbaka!! bara väldigt tråkigt att dragana har precis börjat sin semester så nu är det inte lika roligt längre!! haha,..

Helgen var väldigt lugn... gjorde inget speciellt... bara hemma och tog det lugnt...

i söndags var sara och issa här.. vi planerade lite inför connys möhippa... =) =)
det kommer säkert bli suuuper kul!!!

Imorron är jag ledig! såååå skönt... sen jobbar jag tors, fre och hela helgen!! goa pengar iallafall haha

Så imorron ska benjamin te dagis vid 10 sen blir det lite frukost innan jag sätter igång med byta sovrum och städning..

Tycker sååå synd om min bästaste vän... Idag skickar jag 10000 kramar till henne...
inget som jag vill skriva om här....

Looooove you my friend!! ♥

nu ska jag strax krypa ner i sängen!!

godnatt!!

chaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0