hopp..

Har jobbat heeeeela helgen!!

I fredags jobbade jag med johan.. faan va roligt det är att jobba med honom!!
När vi hade lagt de flesta spelade vi fia med knuff en stund sen ringde Hanna och frågade om vi ville äta pizza med henne och kristin vilket vi gärna ville =)
Så jag och hanna drog och hämta pizzorna på framnäs sen satt vi uppe på 3an och åt.. faan vad trevligt vi hade det! Och det blev väldigt mycket skratt!! Härliga människor!!
Så nu planerar jag, hanna och kristin en liten pyjamas kväll!!!  hemma hos kristin eftersom hon har hus och allt. så hon ska skicka ut barnen och mannen... så dom får sova nån annanstans att sova!! =)

igår jobbade jag med johan och sen en stund med rocio.. Mamma hämtade mej på jobbet vid halv 4 sen åkte vi raka vägen upp till sjön.. och guuud vad skönt det var att få svalka av sig i det kalla vattnet!!
gick och la mej vid halv 11 igår.. va så jävla trött.. däckade med en gång.. inte ofta som jag somnar först i denna lägenhet! haha..

Idag jobbade jag delad tur.. jag hatar verkligen den jävla turen... den borde vara förbjuden asså..
mamma va så snäll och hämtade mej vid halv 2 och sen körde hon tillbaka mej vid halv 4.. Hade annars suttit på jobbet dom 2 timmarna.. vilket är väldigt tråkigt....

Har gått till jobbet både igår och idag!! och det har faktiskt vart skönt väder att gå i... och idag kom jag nästan exakt samma tid till jobbet som jag gjorde igår! hahaha...

Åh jag hoppas att allt blir som jag vill!!!! då skulle jag bli sååååååååååååååå glad!! =))

Nää nu ska jag lägga mej i soffan och mysa framför en film!!

ChaoooO!!


Kommentarer
Postat av: Madeléne

Japp tog bort den, varför vet jag faktiskt inte=)

2009-08-12 @ 23:42:24
URL: http://whoismadelene.blogg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0