Mitt liv

Sitter här och tänker väldigt långt tillbaka... och samtidigt pratar jag med wife om hur kul vi alltid hade innan... Varför kan det inte vara så nu? varför kan man inte umgås med alla som man umgicks med då?? joo för alla förändras.. synd att det ska vara så...

Man har vissa speciella minnen som får en att skratta så man nästan kissar ner sig haha.. faaan....
En sak som jag tycker är tråkigt.. det är att jag inte alls har den samma kontakt med min bästa killkompis... Han man kunde prata om allt med.. visste verkligen allt om mig... rättare sagt, vi kunde prata med varandra om precis allt... saknar det väldigt mycket ibland... 

och innan brydde man om sig själv.. jag kan ärligt talat säga att jag skiter i mig själv.. till en viss del...
innan var man noga med allt. smink, kläder och jaa allt.. men nu.. orka...

Ibland undrar jag hur mitt liv hade vart om jag väntat med att skaffa barn.. Inte för att jag ångrar dom, FÖR DET GÖR JAG VERKLIGEN INTE! Dom är mitt ALLT... mina små hjärtan!!

tror inte att jag är ensam om att tänka så... hm...

faan tänk när jag, evve och hille gick från fritsla när det va 15 minus ute.. gick in i varenda trappuppgång på snickarn för att värma oss HaHa....

Vilka tider!!
Både fritsla tiden och Joel tiden! Vi hade ju riktigt jävla kul!!!!!

nää nu skriver jag nog inte mer... Hade gärna velat öppna mej helt om alla mina känslor om allt.. om fredde, mitt liv och en massa annat!!  men jag skippar nog det!!


nu ska jag fortsätta skriva med wife en stund!!

ChaoooO!



 


Kommentarer
Postat av: Wife

dom bästa tiderna,,,o kommer alltid att vara<3<3 jag amo you

2009-08-16 @ 01:15:16
Postat av: Johanna

Klart man undrar hur det hade varit, man älskar dom inte mindre för det:)

2009-08-17 @ 14:12:36
URL: http://yohannnag.blogg.se/
Postat av: nathalie

Ne fan livet suger.. Men ibland äre bra o skriva av sig, testa. Kanske inte på bloggen dirr, men ta ett block eller något, det gör jag ofta:D

2009-09-07 @ 22:09:24
URL: http://lanathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0