1 Februari

har inte skrivit på några dagar nu!! haft massa annat att göra..!!

I fredags jobbade jag te kl 2 sen mötte jag mamma i Kinna... Gick in på Wilma och kollade lite!! Men hittade inget som jag ville ha.. Funderar på att åka in te borås och kolla lite på hm och gina tricot.. dom brukar ha snygga kläder..
sen hämtade jag barnen på dagis/fritids.. Gjorde inte så mycket mer..

I lördags tog vi det lugnt.. var och sola med mamma. så jäävla skönt det va.. hade kunnat ligga där i 1 timma... mm... =)
sen på kvällen/natten var det myys med min älskling..!!
Blev väckt klockan 4 av mamma som ringde om berättade att hon va på väg till borås lasarett.. Hon har brytit foten!!
stackarn...
Har väntat hela dan för att bli opererad men det verkar som att dom opererar henne imorron!!
Hon lät lite snurrig när jag pratade med henne innan.. men det är ju inte så konstig för hon får ju en massa smärtstillande!!
 så idag har jag vart barnvakt åt min lille prins Lilleman!! Han är ju såå snäll... Han för inte så mycket väsen!! hahaa...
Mamma skulle ha passat han idag..
Lämnade lilleman vid halv 3 sen gick jag, älskling, barnen och kevin till Napoli!! såå gott.. =)
sen har jag vart ute och gått med Petra!! Hoppas man förlorar några kilo!! haha

Har pratat och smsat med my wife hela helgen.. igår skickade vi nog 200 sms te varandra hahaha....
Jävla Fr***** som förstörde våran plan.. haha...
tack om man inte hade haft dej att prata med.. vad hade man gjort då?!
JAG AMO YOU ♥♥♥
Nu är jag ledig tis, ons och torsdag så då tycker jag att du ska komma hit i några timmar!!!!!

Nä nu ska jag vänta på att hon loggar in på msn..
sen ska jag och älsklingen få barnen i säng så vi kan få lite myys tid!! ska kolla på film sen blir det nog nått annat gott HaHaHa!!!!

ChaoooO!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0