3 Februari

idag har jag vart på utbildning.. den var inte så tråkig som vissa har sagt...  fast det blir ju lite långtråkigt att bara sitta och lyssna när någon tjatar för fullt.. tacka gud att vi fick små pauser.. haha...

Har vart och hälsat på Mamma idag med jennie och jaime... Lämnade barnen hemma... dom hade inte kunnat sitta still på lasarettet!
Stackars mamma hade så ont.. usch.. Hoppas att hon kommer hem imorron...
Tur att hon ska bo hos jennie dom första veckorna eftersom hon måste ju vänja sig vid kryckorna..
Så nu har jag snott henne data ett tag eftersom våran har typ kraschat... =)
ska se om den går att fixa annars får vi köpa ny...
tråkigt att vi förlorar alla korten på datan.. plus att mina och jennifers modellkort fanns där.. så nu måste jag ta och leta upp cd skivan med korten!! vette fasiken vart den har tagit vägen!!
Nu jobbar jag inte innan på fredag.. såå sköönt att få vara ledig..
på torsdag ska benjamin te dagis och jennifer har lekis.. dom slutar vid 2 tiden tror jag... så då ska jag bara upp och lämna dom sen krypa ner i sängen igen och soooova.. =)

I helgen vill jag hitta på nått.. fårse om det händer nått kul...  brukade juh sitta med ale och dom men jädra kul när det bara sitter en massa fjortisar där... omogna skitar.... yeeah yeeah!!

har smsat med my wife idag!! hihi... ovanligt va?
agge säg en dag du kommer hit då.. =)

nää nu ska jag ta mej en cigg och sen blir det duschen!!!

ChaooO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0