5 Februari

Igår kom mamma äntligen hem.. Det tyckte hon va skönt!!
inte roligt att ligga där inne helt själv..
Idag har jag sovit lääänge! men gud va skönt det va..
S lämnade barnen på dagis sen sov han en stund med.. haha...
Har passat mina syskonbarn idag med.
sen blev det promenad med petra!
ska snart ställa mej på vågen och se om man har gått ner nått kilo! =)

Jobbar i helgen men har kommit in i en period då det verkligen inte känns kul att jobba!
Är så jävla galet festsugen!
Katy din lilla skit, du MÅSTE göra det jag sa! haha
Party Party!

Har pratat/smsat/rökat med my wife idag med!! ♥
nu logga äntligen segot in på msn hahaha!

B har blivit av med sitt länga hår idag med!!
Han är juh så snygger när han har kort hår min sötis!!
I slutet av månaden ska jag och J klippa oss i Kinna!!
är så länge sen nu..

Nä nu har B somnat på soffan så ska ta och bädda ner han i sängen!!

chaooO!





Kommentarer
Postat av: Anonym

no, él debe tener el cabello=(

Haha...<3<3<

beso Jag amo you

2009-02-05 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0