El dia de amor

Idag är det alla hjärtans dag!!  ♥
Blir mys framför tvn med älsklingen!!

igår skulle vi festat men como siempre pasa algo!! inget nytt...
satt hemma framför datan te 4 sen gick jag och la mej!!
el weon llego a las 9 en la mañana... 

Idag har jag vart barnvakt åt lilleman.. 
Rodrigos Morfar P gick bort inatt.. såå tråkigt men nu slipper han lida av sin sjukdom!
Så jag och E åkte och köpte mat på napoli.. Mumma... ahha =)

Sen har K vart här idag med.. Bjöd henne på middag!! så lite romantik har funnits.. hahaha....

Har smsat med my wife idag med ♥♥  Jag Amo You!!

Nu ska jag ta mej en snabb cigg innan filmen börjar!!!

chaoooO!
♥  

 Vila I Frid P !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0