jaha!!

Sitter hemma hos mamma just nu!! Får gå hit och kolla datan eftersom vi måste fixa våran!!

Skenes lilla puta snackar/skriver shit om min familj!! Finns verkligen ingen som är lika mesig som henne!!
Vem fan är det som tar andras rester? Joo om inte HON.... Knullar allt på 2 ben..  !8 och har garanterat knullat nästa hela marks kommun.. Wiiiie.. Äckligt..
Hoppas att hon kan snacka face to face när jag träffar henne.. Då ska hon fan få höra den lilla slampan!! ska fan inte komma här och tro att hon är såå cool!!! Bara en liten pussy är hon!!
 voy a sacarte la conchetumare!!!!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer... På fredag kanske det blir lite fest!! =)
På lördag ska vi åka till Lek o buslandet med barnen!! ska bli såå kul!! haha,...
Åka med syrran m familj och agge bagge!!

Är så glad att jag har my wife just nu när allt är sååå upp och ner!! Jag Amo You Mucho ♥
ska ringa och väcka henne om en stund haha!!
Hon kan ju inte ligga och sova hela dan!!

Nää ska vara lite social mot mamma nu!!

Have a nice day!!

ChaooooO!

Kommentarer
Postat av: wife

Haha jag var ju vaken ändå haha..

Jag amo you

2009-02-24 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0