Lördag!

Jaaaa nu har J äntligen fixat så jag har en data medans våran är sönder!!Wiiiiie!! haha

Idag har vi vart i Lek och Buslandet!! Fy fasiken va skoj vi hade!! haha.... svettades ju som grisar =) haha
En riktigt rolig dag har vi haft!!
Det måste göras om snart igen!! Billigt och bra.. och så får man ju göra sin egen glass och ta hur mycket topping/strössel man vill... Mums.. hahaha

Igår var jag. E, K och barnen i Borås!!
J fick pengar av sin snälla pappa så hon kunde köpa lite nya kläder!!  Och hon var såååå glad!!
B skulle ju naturligtvis oxå köpa lite nytt.,... och såklart blev det nått med spindelmannen och Cars.... hahahaha
Barnen somnade tidigt så jag och älsklingen passade på att myyysa... =)

E,  du vet att jag berättar allt för dej så du behöver inte vara orolig... =) ♥ ♥
Love yoooou!!

Wife, Tack för denna trevliga dag!! barnen var ju riktigt nöjda.. =) Måste göras om.. haha med eller utan barn haha!
Jag Amo You!!

nää nu ska jag ta mej en cigg sen blir det sängen!! är riktigt slö nu... haha

ChaoooO!!
                                                                                                            ♥

Kommentarer
Postat av: wife

Ja måste göras om...haha hade riktigt kul...=)

Jag amo you

2009-03-01 @ 21:54:11
Postat av: Anonym

haha love u 2

2009-03-22 @ 23:13:43
URL: http://junegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0