nose que voy aser...

svårt att veta vad man ska ha för rubrik.. haha.. men som det står.. vet inte vad jag ska göra just nu!!
Alla känslor som bara virrar omkring.. Jobbigt är det!! men men... får väl se hur det blir...
Just nu känns allt sååå..... hm... bläääääää.......

Idag har jag jobbat.. enda till 4.. Klockan har tickat såå sakta idag.. usch... imorron jobbar jag bara te 2.. hoppas att jag kan gå hem halv 2 istället.. haha.. vi har ju inte så mycket att göra mellan 1-2 ändå.. bara tjatar och röker typ...

Har gått med S och min favvo vovve kira hem till pappa en sväng... fick låna lite cash av han.. Gracias papa!!
vad hade man gjort utan han? det vette faan.. l Looooove My Dad ♥♥
sen gick vi till MM och handlade lite... jaaa det råkade hamna en cola i min korg.. haha... mumma.. kan inte vara utan... och en mjölkchoklad med.. =)  sen en massa mat!!
S laga hans köttfärsås med pasta till.. det va längesen vi åt det.. Smakade gott...
B däckade för nån timma sen men det skulle inte förvåna mej om han vaknar snart!! såå typiskt...
Och J har somnat med så måste lägga henne i sängen.. Snuttan ville att jag skulle väcka henne när jag gick upp imorse.. vid tjugo över 6... För det är juh inte roligt när pappa väcker henne.. Istället går hon in och väcker dom vid tio över 7 och gapar att hon kommer försent till skolan.. Hahaha... stackarn trodde att klockan va efter 8... =) Bra att hon är noga med att komma i tid.. Hon blir inte alls glad om hon kommer försent.. Hoppas att det är så när hon går på högstadiet med... ahhaa...
Har vart och rökat med E oxå... =)
Smsat lite och pratat med my wife idag ♥
Hon ringde och höll mej sällskap medans jag väntade på bussen hem!! haha... Tack Gumman!!

Nä nu ska jag fortsätta läsa lite skit på datan sen blir det sängen!!

Buenas Noches!!

ChaoooO!!

                                                                                                             ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0