rubrik?

yeeeah....

idag har jag stoooor städat.. så nu luktar det gott här =)
K och P var här en stund sen var jag tvungen att hoppa in i duschen...
Började ju jobba 15...
var en lugn kväll på jobbet som tur är.. och god tårta fick jag smaka på med.. Mums..
my wife höll mej sällskap på bussen.. haha.. via telefonen... ♥ Jag Amo You ♥

Var precis i tvättstugan... Hade inte tid idag men som tur var va det ledigt.. så vi skyndade oss dit.. fyy faan att man alltid ska ha så jävla mycket tvätt...
Nu blir jag iallafall av med den så det ser lite tommare ut på toan.. haha

Nää ska kika vidare..!!

ChaoooO!

                                                                                                           ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0