1 Januari 2009

GOTT NYTT ÅR!!! =)

Orkade inte blogga igår!!  Har vart så jävla förkyld och shit!! jobbigt som faaan !!

Igår laga jag tacos till oss... ;) jag och barnen drack läsk ur vinglas.. det tyckte dom va roligt!! =)
Sen gick vi hem till syrran min en stund.. sen sa det PAAAANG PAAAAANG och kl var redan 00.00 haha...
stackars benjamin va såå ledsen.. Han är rädd för smällarna.. Jennifer med så hon stannade inne hos sin älskade moster!! sen gick jag och barnen hem... Satt på msn med my darliiiing!! :):)
och sen skrev jag med annat folk från chile!! sooo sweet =)

idag har man inte orkat göra ett skit. skulle ha jobbat nu till helgen men mår fortfarande inte så jätte bra så jag stannar hemma!!!

Imorron är det fredag och då får vi besök!! undra av vem? öh.. aa just det!! H*N KOMMER hahaha!!!


have a great evening!!!


chaoooO!!

Te Quiero Mucho!! ♥


Kommentarer
Postat av: H*N

Te amo beso beso

2009-01-01 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0