12 januari

Idag har jag och benjamin vart hos min syster en stund!! så han var sååå glad... fick leka med kusinerna en stund!!
Jennifer va på lekis...sen kom min sessa dit med... sen blev det dags att gå hem och laga lite mat!! Blev ris med kyckling!
smaskigt va det!! =)
sen va det dags att åka te jobbet! skulle vart ledig idag men dom behövde folk så då hoppade jag in!! behöver ju jobba lite extra timmar denna månad!!
Ewe kom hit och röka en snabbis!!
Nu sitter jag och pratar med min agge darliiiing på msn!! har ju redan smsat och ringt henne innan idag!
Tur att hon finns.. because l loooove her ♥♥

Nu sover min lilla sessa.. och snart sover min lille prins med hoppas jag!!

Skulle behövt tvätta men jag får vänta tills min tid på onsdag!!

Imorron är jennifer och benjamin på fritids/dagis till kl 2... så vi är barnlediga!! såå sköönt det ska bli att få vara lite ensamma en stund! Det behövs ju ibland det med =)
Tänkte fixa lite i garderoberna... det ligger lite huller och buller så man hittar ju inget!!

Yeeah det va allt för idag!!



ChaoooO!!

Slänger in bilder på dom som är MITT allt!!








MAMMA ÄLSKAR ER SÅÅ ENORMT MYCKET! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Amor

I lovvvee you tooo o dina barn haha...<3

Tur att jag har er o jag ska fan gasa ner så fort jag har fått pengar

2009-01-12 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0