13 januari

har vart ledig idag!! sååå skööönt =)
gick upp halv 8 med barnen... sambo gick och lämnade dom.. tänkte sova en stund till men kunde inte somna om!!
Gick te syrran vid tjugo i 9.. tog med mig en maskin tvätt också!! Jennifer hade knappt några byxor så det va dags!
imorron ska jag tvätta!! åhh va tvätt jag har denna gången.. och nu är inte
my wife här och hjälper mej!! =( haha...
Nu tycker jag att hon får palla sitt arsle hit i helgen!! vad ska jag göra här själv?! hm....
och sen MÅSTE hon flytta tillbaka till marks kommun annars jääävlar!!! hahaha...
Nu har jag och
min wife fått mycket bättre och närmare kontakt!! och det är SUUPER =) =) 
Tänk om allt kunde bli som vi vill!!! då hade det vart perfekt!! eller hur darliiing?!
Hon och Katy är dom som jag verkligen berättar ALLT för just nu.. Känns som att man inte har samma kontakt med dom andra längre!! men men... man klarar sej utan dom samtidigt!!

Idag har jag gjort garderoberna.. det gick rätt fort som tur va!! och nu ser det bra ut!! haha
Sen har vi vart och handlat med.. såå gott med mat!! hehe.
undra vad man kan laga imorron?! hm.. inget som tar jätte länge tid för jag måste ju vara på jobbet kl 3...

idag har jag tjatat och smsat med my wife igen!! guuud va vi tjatar haha.. =)

nu har jennifer lagt sej så nu fattas den andre lille plutten!! men det dröjer nog inte länge tills han har somnat!!
då ska jag sätta mej framför tv en stund i lugn och ro... Hoppas att det är nått bra ikväll som man kan se på!

yeeah yeaah!!

Nu orkar jag inte skriva mer!!

chaoooO!


♥  te quiero  te amo ♥  te adoro ♥

Jag hoppas på chile resa nästa år!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas vi får pengar snart så jag kan komma...

& jag hoppas verkligen att allt blir som vi vill<3<3<3..

Te amo..beso beso

2009-01-13 @ 21:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0