14 januari

idag har man vart hos tandläkarn.. Ååh så roligt det va klart!! fyyy faan säger jag bara!! Blir ju fattig av att gå dit...
Allt dom ska göra och så går på 5000... =( men men...

sen åkte man te jobbet!! Jobbade med Harrieth ikväll... det va skoj=)
min älskade pappa hämtade mej och linda ikväll..
när man väl kommit hem var det tvättstugan med en gång!! så nu är tvätten borta!! såå skönt..
hahaha hade ju nästan hela toan full med tvätt...!!
nu sitter jag och prata med amooor på msn.. Ringde juh henne innan idag!! ♥ ♥
Agge jag vet att du snart kommer läsa detta så... KOM HIT SNART FÖR FAAAAN!!!
Kommer ge dig en smäll nästa gång du är här!!!... =) hahahhaa

nu har barnen lagt sig.. hoppas att dom somnar snart!! Dom vill ALDRIG lägga sig när man säger till dom!!
hm.. får komma på nått så dom lägger sig!!  ;)

Tror att jag kommit in en sur period!! faan känns som man är sur hela tiden och bara klagar på precis ALLT!!!
jaja den försvinner väl snart!! till helgen blir man ju ännu surare så det spelar ju egentligen ingen roll om man är sur..
Men men...

Nää ska ringa och prata mer Katy en stund.. så vi kan ta en cigg =)

Yeeah Yeeeah Yeeeah det va nog allt för idag!!

ChaoooO!!

Kanske blir party i helgen!! =)


Kommentarer
Postat av: Wife

JA SKA KOMMA SNART!!!!!!!!!!haha te amo beso

2009-01-14 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0